Pages

20.6.10

boîtes et humidex



robe - dex - dress


Boîtes à faire aujourd'hui, déménagement oblige! Comme le temps est chaud et humide, une robe ample toute simple est de mise. La tresse aussi, pour éviter d'avoir les cheveux dans le visage. Quand il fait chaud, pour moi le minimalisme prime. Même si j'ai parfois l'impression d'avoir moins de style en été. Il me semble qu'il me manque une veste, un foulard, des bijoux... mais j'ai juste trop chaud pour endurer quoi que ce soit de superflu. Et vous?

Pssst! J'ai eu de la compagnie lors de mes photos... la qualité n'est pas très bonne, mais je les trouvais trop mignonnes!

Boxes had to be made today as I'm moving pretty soon. It's a hot and damp weather, so I decided a simple, flowy dress would be perfect. The braid too, not only because it's really cute but also because it prevents my hair from bothering my face while I pack. When it's so hot outside, minimalism is the key. Less is more! Even though I sometimes feel like I'm plainer in the summer, without a jacket, a scarf, jewelry... But I'm just too hot to stand anything unnecessary. What about you?

Psssst! I had company during the photoshoot... the quality is not so great, but they're just too cute!


1 comment:

  1. You're so lucky to look so cute with braids. I just look stupid because I just don't know how to make them look pretty on me.

    And love the morbidly obese cat, by the way. ;)

    ReplyDelete