Pages

25.6.10

Love21 now available in Canada

If you ever felt like me, abandoned and betrayed by Forever 21's tiny Canadian online store - say no more. As of today, they offer in Canada a large variety of items, including the lovely Love 21 collection. I think I have died and gone to cheap and lazy shopping heaven. Forever 21 is even kind enough to put on sale 500+ new items especially for Canada Day. Thank you Forever 21! Now I don't need to fantasize about a US fashion trip to get my fix.



Si vous êtes comme moi et vous sentez rejetées et trahies par le magasin en ligne de Forever 21 - n'en dites pas plus. À partir d'aujourd'hui, ils offrent aux Canadiennes la chance de magasiner à travers une tonne d'article, y compris l'adorable collection Love 21. Je crois que je viens de mourir et je suis arrivée au paradis du magasinage cheap et paresseux.

Ils sont même gentils au point de nous offrir, humbles canadiennes, 500+ nouveaux items pour la Confédération.

Merci Forever 21 ! Maintenant, je n'ai plus besoin de rêvasser à un voyage mode pour être satisfaite.

No comments:

Post a Comment