Pages

13.7.10

7/30 violette: pants and ribbon







My outfit was really comfortable today. I used a belt (which is actually more like a long ribbon) from another dress , it's very easy to change the look of a top with it. I can't wait to have my contact lenses, I'm just so tired of wearing my glasses. It's been one week! Can't remember the last time I wore my glasses for so long...!
***
Ma tenue était vraiment confortable aujourd'hui. Je porte une ceinture (qui en fait est plus comme un long ruban) d'une autre robe, c'est un moyen facile de changer l'allure d'un haut. J'ai vraiment hâte de recevoir mes verres de contact, je n'en peux plus de porter mes lunettes. Ça fait une semaine! Je ne me rappelle pas du tout la dernière fois que mis mes lunettes pour aussi longtemps...!

3 comments:

  1. Very original mix! I can't wait for you to get your god-damned lenses so you can start wearing accessories again!

    ReplyDelete
  2. Expect some big earrings, statement necklaces, too much bracelets and killer eye makeup (that's an accessory, right?!).

    CAN'T WAIT. Hurry up eye doctor.

    ReplyDelete
  3. Ooooh! That top is beautiful. I love the detail! Have I already told you that I love your glasses? They are so friggin cool.
    viv

    ReplyDelete