Pages

8.7.10

4/30 violette: repeat






Repeat the same insane heat. Repeat the glasses (and blame them for the lack of accessories). Repeat the shoes. Today was all about repetition! At least it's a new skirt and a new cami. In case you were wondering, yes those are my bra straps. I actually like the cami better with them, a matter of broad shoulders (I feel my shoulders look better that way. Or is it the hips?). I wouldn't wear this to work, but I'm on vacation! Still one day left.

P.S. Today once again, someone told me my legs were scary because they are white. In fact, that person asked me if I was wearing white socks, haha so funny. PEOPLE CAN YOU PLEASE GET OVER IT. I have pale skin, and it's not like telling me is going to change something. I barely tan. And you know what? I can't wait to see them in 40 years, all wrinkled and sun damaged.

***

Répétez la même température démente. Répétez les lunettes (et blâmez-les pour le manque d'accessoire). Répétez les chaussures. Aujourd'hui, tout était une question de répétition! Au moins j'ai une nouvelle jupe et une nouvelle camisole. Au cas où vous vous demanderiez, oui ce sont mes bretelles de soutien-gorge. En fait, je préfère porter cette camisole de cette façon, une question de largeur d'épaule (je trouve que mes épaules paraissent mieux ainsi. À moins que ce ne soit les hanches?). Je ne porterais pas ça pour travailler, mais je suis en vacances! Encore un jour.

P.S. Aujourd'hui, quelqu'un m'a encore dit que mes jambes étaient épeurantes parce qu'elles sont blanches. En fait, cette personne m'a demandé si je portais des bas blancs, haha tellement drôle. POUVEZ-VOUS EN REVENIR SVP! J'ai la peau claire, je bronze à peine. Ce n'est pas comme si me le dire allait changer quelque chose! Et vous savez quoi? J'ai hâte de revoir ces personnes dans 40 ans, toutes ridées et la peau endommagée par le soleil.

1 comment:

  1. That's my girl!
    We, white see-through people, are not ashamed of showing off our veins and our nonexistent tan!

    Eureka!

    ReplyDelete